Line Posted June 29, 2010 Share Posted June 29, 2010 Får upp hur mycket utrymme jag kan frigöra på diskrensning, trycker sedan på OK och ett fönster med Rensar : Komprimera gamla filer, men efter 6 tim har det bara kommit upp 1 grön prick??? Snälla hjälp mig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted June 29, 2010 Share Posted June 29, 2010 Vad menas med "1 grön prick"?... Jag kanske inte kan svara på ditt nödrop, men jag är säker på att fler än jag undrar. Välkommen till forum btw! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted June 29, 2010 Share Posted June 29, 2010 Hallå där, och välkommen till forumet Ett bättre program att använda vid diskrensning är Ccleaner Om du har så lite plats att det inte går att installera, kan du stänga av "viloläge" om det är aktiverat. Var vänlig att ge lite information om datorn, så blir det lättare att hjälpa dig i fortsättningen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts