Venoms Posted July 16, 2010 Share Posted July 16, 2010 (edited) Mina barn skrattar åt sin "tokiga" pappa, hur kan man gilla något sådant... du är ju gammal Hursomhelst, om du har spotify och vill vara lite social kan du lägga till en kompis för att dela spellistor eller låtar man tycker är bra. Man får ha lite nostalgitrippar emellanåt och då är det mest disco som gäller för mig, man minns ju dansgolven på -70 -80 talen... I sökrutan skriv: spotify:user:venoms Tryck på pilen och sök, vill du ha koll på min smak... skriv som ovan Mixmegapols Top 1000: http://open.spotify.com/user/ericliu/playlist/2sfez5GBjuQSL3cGlZC16l Edited July 17, 2010 by Venoms Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted July 16, 2010 Share Posted July 16, 2010 (edited) Hur sparar man dig på Spotify då Ofra haza äger fett I sökrutan skriv: spotify:user:peter_carlberg för min lista Du verkar vara i min ålder? Edited July 16, 2010 by PCGuiden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted July 16, 2010 Author Share Posted July 16, 2010 (edited) Det är bara att klicka "+ Add xxx", eller vad det står på den gula knappen Axel Rudi Pell, är helt ok... kolla in Bullet Edited July 16, 2010 by Venoms Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted July 16, 2010 Share Posted July 16, 2010 Hoppas du menar rock bullet och inte hipphopparen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted July 16, 2010 Author Share Posted July 16, 2010 Hoppas du menar rock bullet och inte hipphopparen Om du kollar i min spotify, har jag gjort "Bullet" publik "Bite the bullet" rockar fett de var förband till AcDc för två år sedan.. tror jag det var. De är från Växjö Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kudden Posted July 16, 2010 Share Posted July 16, 2010 (edited) Mina barn skrattar åt sin "tokiga" pappa, hur kan man gilla något sådant... du är ju gammal Hursomhelst, om du har spotify och vill vara lite social kan du lägga till en kompis för att dela spellistor eller låtar man tycker är bra. Man får ha lite nostalgitrippar emellanåt och då är det mest disco som gäller för mig, man minns ju dansgolven på -70 -80 talen... I sökrutan skriv: spotify:user:venoms Tryck på pilen och sök, vill du ha koll på min smak... skriv som ovan Har gjort vad du skrev. Savage rose var en av mina favoriter.Minns första gången dom spelade på liseberg. Blev helt lyrisk.Sommar och varmt och en härlig stämning. Men kan du se mina låtar också, eller hur gör jag då? Edited July 16, 2010 by kudden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted July 16, 2010 Author Share Posted July 16, 2010 Ge mig bara ditt spotify användarnamn.. så gör jag samma som du Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kudden Posted July 16, 2010 Share Posted July 16, 2010 (edited) tror det är knustan. Det är ju perfekt att koppla in till förstärkaren när det är fest eller mitt eget namn som står längst upp till höger. Brukar bara klicka fram det så fungerar det. Edited July 16, 2010 by kudden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik Duwell Posted August 13, 2010 Share Posted August 13, 2010 Här gillas det en hel del hiphop, spotify:user:freezefusion för att kolla in. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts