Andreas Stenhall Posted July 19, 2010 Share Posted July 19, 2010 Jag har tills nu inte haft ett enda problem med min touchscreen men idag uppenbarade sig en envis mygga. Den surrade runt och nuddade skärmen och innan jag visste ordet av var bland annat webbläsaren nerstängd, av en mygga! Jag kan le åt det hela Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 Haha kan detta vara den nya bläckfisken Paul grejen. Släpp en mygga lös på touchskärmen och se vilken webbläsare den rekommenderar eller liknande. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
essob Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 Jag har tills nu inte haft ett enda problem med min touchscreen men idag uppenbarade sig en envis mygga. Den surrade runt och nuddade skärmen och innan jag visste ordet av var bland annat webbläsaren nerstängd, av en mygga! Jag kan le åt det hela Detta borde i så fall vara en världsnyhet.....eller bara en modern skröna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cynthia Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 Vänta bara tills myggorna har lärt sig hur man formatterar om hårddisken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts