nick Posted July 28, 2010 Share Posted July 28, 2010 Hej på er.Har precis startat upp min nya dator med Windows 7 och redan problem!.Jag tycks inte kunna flytta objekt i mina mappar,strecket mellan 2 objekt dyker inte upp.Tack på förhand. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted July 29, 2010 Share Posted July 29, 2010 Vilket streck menar du? Fungerar det om du klipper ut objekten och klistrar in? Är problemet att du försöker dra och släppa objekten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick Posted July 29, 2010 Author Share Posted July 29, 2010 Vilket streck menar du? Fungerar det om du klipper ut objekten och klistrar in? Är problemet att du försöker dra och släppa objekten? Att jag inte kan dra och släppa.Jag har precis fått reda på att den funktionen är bortplockad,kan detta verkligen vara sant.Jag läste mycket om Windows 7 innan jag köpte min nya dator på 17000 bagis! men inte ett ord någonstans om detta,hur ska man kunna organisera till någon reda isåfall?. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted July 29, 2010 Share Posted July 29, 2010 (edited) Jag misstänker att du försöker sortera filer "internt", i en och samma mapp? Då finns bara dom alternativ du hittar under "Sortera efter" när du högerklickar å en tom yta i mappen. "Dra och släpp" fungerar utmärkt mellan olika mappar bl.a. Edited July 29, 2010 by e-son Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts