Grebdnul Posted August 10, 2010 Share Posted August 10, 2010 Jag Skulle vilja ha hjälp med att avinstallera software distribution service 3.0 för ändå sen det blev installerat har jag inte fått igång min dator, kan endast starta den i felsäkert läge. Har även provat med en systemåterställning men utan framgång. HJÄLP!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted August 10, 2010 Share Posted August 10, 2010 Vilket operativsystem kör du? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted August 10, 2010 Share Posted August 10, 2010 Prova att avinstallera från "lägg till /ta bort program", markera uppdateringar, sedan avinstallerar du KB943460 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grebdnul Posted August 12, 2010 Author Share Posted August 12, 2010 Jag har windows xp Venoms: Jag hittade ingen KB943460 så tyvärr gick det inte så bra, ni har inga mer förslag ,Jag är villig att prova allt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted August 12, 2010 Share Posted August 12, 2010 (edited) Starta i felsäkert läge och öppna kommandotolken. Skriv sfc /purgecache och tryck [Enter]. Skriv sfc /scannow och tryck [Enter]. Stoppa i din XP-skiva innan du kör kommandot, om du har en sådan. Försök starta om datorn till normalläge när sfc har jobbat klart. Var uppmärksam på eventuella felmeddelanden eller annat i kommandotolken. Du kan markera med musen och kopiera med [Enter] om du vill spara något i en txt-fil. Edited August 12, 2010 by e-son Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts