Gå till innehåll

Vilken snus är godast


kudden

Recommended Posts

Skruf i Småland?

Var hittas dessa eminenta partitioner :rolleyes:

Skulle va intressant & testa någon gång.

Idag blev grunden lagd med lös Granit, något sur åt örthållet, något mossig kanske jämfört med General lös som är bäst enligt mitt tycke, dels för den är som Skånerost starkt kaffe som piggar upp ordentligt för riktiga grovarbetare.

Kvallitén kan ändra sig lite upp & ner på bl.a General & Grov i butik har jag märkt under åren, vet inte varför om dessa är mer känsliga för längre förvaring & blir torrare lättare.

På Kronan & Graniten har jag ännu inte märkt skillnad.

Det absolut värsta snuset jag någonsin provat.. Röda lacket en hallucination av kommersiell modellera :P

Ja det stämmer. Tror Skruf snus bara säljs i Småland, har inte sett det nån annanstans vad jag kan minnas.

Göteborgs Rapé Lingon är rätt god ochså...

Tar du en dosa om dan? Det gör jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej.

Riktigt billig snus finns här.

http://snus2.se/

Bor man i gbg är det rena guldgruvan.

Vet dock inte vad det kostar att köpa genom nätet.

General white portion och gbg rapé portion under 300 kr.stocken.

Det är dom två godaste tycker jag.

Redigerad av kudden
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej.

Riktigt billig snus finns här.

http://snus2.se/

Bor man i gbg är det rena guldgruvan.

Vet dock inte vad det kostar att köpa genom nätet.

General white portion och gbg rapé portion under 300 kr.stocken.

Det är dom två godaste tycker jag.

Tack för länken :)

Tog en snabbkoll på sidan, verkar som drygt 10kr överlag billigare / dosa där än handla i butik.

Såg ut som dem levererar över hela landet men klart det kan ju skilja lite i pris beroende på hur mycket man köper.

Har inte gjort beställning så hann inte se exakt.

Jätte shysst!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det stämmer. Tror Skruf snus bara säljs i Småland, har inte sett det nån annanstans vad jag kan minnas.

Göteborgs Rapé Lingon är rätt god ochså...

Tar du en dosa om dan? Det gör jag.

Är nästan rädd för de blir en dosa om dagen nu igen med Kuddens hjälp :D Fanns t.o.m Skruf via länken...

Brukar klara mig rätt så bra med en dosa varannan eller var tredje dag. Beror ju lite på vad man gör & så, brukar alltid t.ex ta en snus i samband med bilkörning B) Man blir mer vaksam & bättre på allerten, bra mot olyckor i största allmänhet.

Men visst ju längre man använder tobak så klingar ju också effekten av lite med åren & det är väl därför beroendet vill ha mer efterhand. Samma sak med kaffe, får inte jag en kopp kaffe under en dag så kommer huvudvärken på beställning ungefär som när jag använder Göteborgs Rapé :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...