Gå till innehåll

Synkronisera kalender och kontaktlista i Outlook


Recommended Posts

Hej!

Jag undrar om någon vet om man på något smidigt sätt kan synkronisera kalenderposter och kontaktlistan mellan två datorer? Jag använder flera datorer nämligen, så jag skulle vilja ha samma kalender- och kontaktdata på dem. Man kan visserligen flytta .pst-filen, men det kan bli lite förvirrande till slut. Någon som vet något bra sätt eller någon bra tjänst för det?

Det rör sig om Outlook 2007 och 2010.

Tacksam för svar.

/RobinP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan antagligen fixa något med hjälp av google calendar. http://www.google.com/support/forum/p/Calendar/thread?tid=69325d10cf1426f1&hl=en

Best answer - Alice PB&J (Google Employee) Go to this answer

Hi guys,

There has been a lot of interest in when a version of Google Calendar Sync would be released that supports Outlook 2010. As some of you have already noticed @salocorgan :), we're happy to announce that support for Outlook 2010 is now available! This latest release (version 0.9.3.6) supports the 32-bit version of Outlook 2010 only. 64-bit turned out to be harder so we don't have it ready yet, but we didn't want to hold back the 32-bit-supporting version in the meantime.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...