oxymoron Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 jag ska fixa en dual boot, har ganska bra koll på hur man gör partitioneringar, men detta med att fixa en swap är jag inte alls säker på hur jag gör. någon som vet en bra sida där man får all information man behöver? skadar inte om den är idiotanpassad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 Hej Vad ska du boota för OS ? Alla nya Linuxdistributioner är "idiotanpassade" dvs de fixar allt det här "automagiskt". 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vulfgar Posted February 2, 2006 Share Posted February 2, 2006 Om det är linux som du tänker installera så en titt här http://www.slackware.se/hakans_slackware/ läs sidorna om installation. Det kan säkert vara till nytta även om det inte är linux du tänker på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts