oxymoron Posted February 3, 2006 Share Posted February 3, 2006 min dator är VÄLDIGT VÄLDIGT slö, har ram på 192 om jag inte har helt fel, om jag ska köpa mer, (använder acer travelmate) om jag ska köpa nytt ramminne, nån som har en bra sida där man kan beställa, och vad ska jag beställa för sorts ramminne? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted February 3, 2006 Share Posted February 3, 2006 Hej Eftersom det är en bärbar är det ofta ingen höjdare att pula med själv. Sedan just Acer Travelmate finns ju i hur många modeller som helst. Eventuellt kan du få fram fakta mha Everest http://www.majorgeeks.com/EVEREST_Free_Edition_d4181.html Moderkort - kolla antalet kortplatser Moderkort > SPD , vad som sitter i nu. Har du ingen bra PC handlare i närheten ? INTE då Onoff, SIBA eller någon av dessa drakar. 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts