Gå till innehåll

speedfan


bobbe112

Recommended Posts

Ju lägre temperatur desto bättre för komponenternas livslängd och under 50 grader bör ju gå att nå även i en bärbar. Du får försöka få bort damm. Använd tryckluft på burk och kolla i ventilationsöppningar och luckor på undersidan av datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej jag har ingen garanti kvar på datorn och den blir så varm och dör hela tiden så min tanke var att försöka städ den så mycket som möjligt men har aldrig varit inne i en laptop innan jag har bara hållit på med stationära datorer så det var därför jag tyckte det kunde vara bra med en manual hur man ska gå till väga för att få i sär den.

värmen höjer sig hela tiden i speddfan och är nu uppe i 84,80,84 på tre fläktar

och jag har forfarande bara internet exploerer och virus programmet i gång

Redigerad av bobbe112
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Reklamationstiden för ursprungliga fel, t ex trasig hårddisk, är tre år. Det är en annan sak än garantitiden. Jag fick fram att datormodellen kom ut 2008, men det stämmer kanske inte.

När jag googlar på "cq50-112eo service manual" fick jag upp en hel del webbplatser som är rödmarkerade (skadliga/olämpliga i något avseende) i min webbläsare och därför vill jag inte rekommendera dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...