Gå till innehåll

w7 fryser vid uppstart


statemachine

Recommended Posts

En annan sak, i helgen har jag haft lite koll på hur minnena har varit och de har störtdykit till 0 ledigt minne ganska regelbundet (4-5ggr/h)och detta oavsett vad jag sysslat med.

Vad kan det bero på?!

Minnena är ju till för att användas så det är normalt att det just inte finns något ledigt. Sedan precis vad för program som har startat eller som har påbörjat något nytt just då är ju lite svårt att veta.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Minnena är ju till för att användas så det är normalt att det just inte finns något ledigt. Sedan precis vad för program som har startat eller som har påbörjat något nytt just då är ju lite svårt att veta.

Det vanligaste programmet som käkar upp allt minne är µTorrent, annars är det väldigt ovanligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Nu har jag kört med uppdateringen i drygt en vecka.

Jag har lite färre frysningar, men de finns dock kvar.

Har upptäckt de senaste dagarna att när jag städat datorn med CCleaner samt via Webhistorik så kan datorn frysa ganska ofta.

En sak jag upptäckte för en vecka sedan var att kommer bara åt 3326MB minne av totalt 4096MB (enl resursövervakaren).

Redigerad av statemachine
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...