Gå till innehåll

Hur behålla ljudvolymen


Wheninrome

Recommended Posts

Var hälsad allesammen!

Jag har en fråga rörande ljudet i W7 och det gäller ljudvolymen som av nån sjuk anledning går tillbaka till tidigare inställning efter omstart.

Tycker tex att ljudet är för högt så jag drar ner ljudet och förväntar mig att "volymknappen" står i samma läge även efter en omstart, men icket.

Nån annan som upplevt samma sak? Tips råd?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har sett detta på en dator, frågan är om det rör specifik hårdvara eller är generellt. Jag tror att det är specifik hårdvara och att jag har sett en bättre upplevelse med SP1, men kan inte sätta detta i samband. Har du testat SP1 Release Candidate? Annars invänta den skarpa versionen av service pack 1 som kommer efter nyår.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var hälsad allesammen!

Jag har en fråga rörande ljudet i W7 och det gäller ljudvolymen som av nån sjuk anledning går tillbaka till tidigare inställning efter omstart.

Tycker tex att ljudet är för högt så jag drar ner ljudet och förväntar mig att "volymknappen" står i samma läge även efter en omstart, men icket.

Nån annan som upplevt samma sak? Tips råd?

Vad har du för ljudkort?

Finns extern ljudmixer mjukvara installerad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...