Jerry Berglund Posted January 9, 2011 Share Posted January 9, 2011 Nu börjar jag ärligt talat bli förbannad på detta jäkla säkerhetssystem som låser mina externa hårddiskar varje gång jag kopplar in dem i min bärbara dator, eller till min stationära. Jag kommer alltså inte åt mina filer för datorn anser att jag inte har rättigheter för det. Nu har jag fans hållit på i 20 minuter för att försöka fixa detta problem, men den vägrar å acceptera mig som ägare i min stationära dator. Hur får jag bort problemet helt och hållet! Är så jädrans trött på saken. Problem löst, utan att någon här hjälpte en. Fanns inget på nätet som gav mig hjälp heller. Hade nog bara tur... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted January 9, 2011 Share Posted January 9, 2011 Problem löst, utan att någon här hjälpte en. Fanns inget på nätet som gav mig hjälp heller. Hade nog bara tur... Själv är bäste dräng... utan att behöva kasta gliringar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted January 9, 2011 Share Posted January 9, 2011 Det är söndag... inte mycket rörelse härinne då. Dela gärna med dig hur du löste det. Det kan ju kännas bra att hjälpa andra som hamnar i samma sits, eller hur? // Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts