Lars-Ingemar Posted January 11, 2011 Share Posted January 11, 2011 Ikonen i aktivitetsfälltet "säker borttagning av maskinvar ...." "signalerar" att jag har en hårddisk att mata ut!! Jag begriper inte hur det har gått till, och jag kan inte få bort "signalen" (bocken). Det finns givetvis ett sätt och det är att följa uppmaningen och mata ut disken men då händer-just det! -hårddisken försvinner!!! Någon som har en lösning på detta problem? Jag kör Windows 7 Pro. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted January 12, 2011 Share Posted January 12, 2011 SATA-anslutna hårddiskar, vilket har varit det vanliga sedan 5 år eller så, har ofta stöd för utbyte under drift. Det tror jag är anledningen till att du har ikonen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
IT doktorn Posted January 12, 2011 Share Posted January 12, 2011 Kan även bero på ett pcmcia kort, usb minne, tv sticka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts