Sunshine Posted January 20, 2011 Share Posted January 20, 2011 God kväll! Satt och gick igenom några CD-skivor och hittade detta foto som jag har fejkat till rejält. Bilden är tagen på ett avverkat hygge och sedan har jag gjort en massa ändringar med Adobe PhotoShop 7:an. Detta var nog för fyra - fem år sedan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted January 20, 2011 Share Posted January 20, 2011 Ååå... riktigt välgjort! // Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted January 20, 2011 Share Posted January 20, 2011 Ja en mästare i farten! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted January 20, 2011 Author Share Posted January 20, 2011 Ja en mästare i farten! Hade nog bara turen att hitta rätta filtren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted January 20, 2011 Share Posted January 20, 2011 (edited) Fin bild. Vore kul att se originalet sidan om ifall du har den kvar. Edited January 20, 2011 by Nicklas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsb Posted January 21, 2011 Share Posted January 21, 2011 Hade varit kul att se originalet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted January 21, 2011 Author Share Posted January 21, 2011 (edited) Ska kolla om jag har originalet kvar. Tror nästan att det blev raddat, efter jag gjorde fejken. Tyvärr folks: Jag letade igenom alla sparade bilder, men jag hade TYVÄRR inte sparat denna bild. Edited January 21, 2011 by Sunshine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts