Sunshine Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 (edited) God eftermiddag! Kan meddela att just nu har VI snöstorm här uppe i södra lappland! Januari ännu och detta brukar komma i april. Länge sedan jag varit med om ett så omfattande väderläge. Kudden! Nu skulle DU varit här. Du som älskar snöstormar! Edited January 29, 2011 by Sunshine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kudden Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 Hej. Ja,finns det nåt mysigare.. Det skulle vara ett riktigt åskväder då Men det klart jag gillar sommar och sol mest av allt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cynthia Posted February 11, 2011 Share Posted February 11, 2011 Årets mest korkade svensk? http://svtplay.se/v/2323517/abc/upprorda_resenarer_nar_sl_staller_in_busstrafiken?cb,a1366518,1,f,-1/pb,a1366516,1,f,-1/pl,v,,2323517/sb,k103290,1,f,-1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted February 11, 2011 Share Posted February 11, 2011 Haha hennes logik, finns ännu mera om just denna här: http://www.postvagnen.com/forum/index.php?id=429260 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Opptokoppter Posted February 11, 2011 Share Posted February 11, 2011 Varit lite blåsigt här ner i söder under eftermiddan och kvällen. Kom en ny omgång med några cm nysnö, riktigt yrväder & vinter om-igen Såg något nästan märkligt ut nu efter skymningen i blåsvädret Först började man undra vad sjutton som lyste en bit bort på himmlen.. Men där är väl ingen mast tänkte jag & började kolla närmare på lyset som verkade röra på sej. Hörde inget heller för de blåste så rackarns. Ett par minuter senare kom de först en och sen kort efter en till helikoppter som tränade tuff flygning på låg höjd F*n kunde knappt hålla nybesiktigade bilen på vägen själv strax innan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts