Korpen Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 Varje gång jag googlar någonting så kommer det som vanligt upp lite förslag..men nu med IE9 går det inte klicka på ett önskat förslag utam man måste markera önskat förslag med musen sen trycka ENTER..är det bara hos mig? eller har ni likadant. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 Går inte att klicka på alternativen så dem hoppar upp till sökfältet, bekräftat. Men buggen är inte i Internet Explorer utan i Googles kodning / hur webbläsaren läser koden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korpen Posted March 17, 2011 Author Share Posted March 17, 2011 Tack..kul du sa det om googles kodning..efterklok som man är så borde jag kollat andra sökmotorer och se om resultatet är detsamma? ska checka det direkt.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted March 18, 2011 Share Posted March 18, 2011 (edited) Skrev ang detta ämne problem med trådlös mus, men nu verkar det att fungera igen, i alla fall för mig. Bitarna kommer på plats sakta men säkert. Ha en bra dag Lasse B Edited March 18, 2011 by Lasse B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OlleBull Posted March 18, 2011 Share Posted March 18, 2011 (edited) Fungera likadant i IE9 som i IE8. Märker ingen skillnad. Skriver jag "bullar" i Google får jag ett antal val och kan välja eller så slår jag enter direkt på det jag skrivit och någon särskild markering behövs ju inte, man sätter bara markören på valet och klickar. Vad beträffar möss, så använder jag Logitech Laser 505 trådlös. Edited March 18, 2011 by OlleBull Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts