Gå till innehåll

Vädersajt på nätet


margrehte

Recommended Posts

Då jag fått Vingas väders gamla telefonnr (automatiskt väder)så ringer det ofta någon och undrar över vädret,jag har sökt men inte hittat något telefonnummer för automatisk vädersvarare,inte hittat någon bra sajt heller,har kollat in smhi/weather.com/yr.no med flera.Tips önskas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då jag fått Vingas väders gamla telefonnr (automatiskt väder)så ringer det ofta någon och undrar över vädret,jag har sökt men inte hittat något telefonnummer för automatisk vädersvarare,inte hittat någon bra sajt heller,har kollat in smhi/weather.com/yr.no med flera.Tips önskas

Ring din telefonleverantör och kräv att få byta nummer...Att leta på vädersidorna löser inte problemet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte så många vänner att det stör mig när telefonen ringer och vädret efterfrågas.Tack för sajttipsen Venoms.

:)

Då ska du ha all ära för att ta dig tid att hjälpa de som ringer, en gest som förvånar i dagens samhälle. Här är mitt tips: vaderkanalen.se (Tv4´s)

// Mange

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...