DAson Posted May 17, 2011 Share Posted May 17, 2011 Vet inte vad som har hänt har aldrig varit med om att IE8 öppnar Google ännu en gång, där det ska vara en tom flik för att skriva in en hemsidas länk så är det Google istället hur kommer det sig. Skickar med en screenshot på fenomenet. //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nilsson Posted May 17, 2011 Share Posted May 17, 2011 Vet inte vad som har hänt har aldrig varit med om att IE8 öppnar Google ännu en gång, där det ska vara en tom flik för att skriva in en hemsidas länk så är det Google istället hur kommer det sig. Skickar med en screenshot på fenomenet. //DAson skaffa IE9 istället, mycket bättre o snabbare Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted May 18, 2011 Share Posted May 18, 2011 Känner igen problemet och har för mig att det är en inställning, men jag kan ha fel. Använder inte IE8 längre så jag kan inte kolla... Det du kan göra är att återställa standardinställningarna i IE och se om det hjälper. Under Inställningar och fliken Avancerat hittar du återställningen till standardinställningarna. // Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted May 18, 2011 Share Posted May 18, 2011 (edited) Verktyg, Internetalternativ, Flikar, tryck på Inställningar. Välj önskat alternativ i listan. Edited May 18, 2011 by JoWa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted May 18, 2011 Author Share Posted May 18, 2011 Då vet jag det till nästa gång detta händer tack för tipset JoWa //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts