Gå till innehåll

A&W är vännernars sida!


Sunshine

Recommended Posts

God kväll!

Måste bara skriva och TACKA för ett MYCKET bra FORUM. Här finns det vänner som tar kontakt och man lär känna varandra på avståndet som finns uti detta land. Jag har kontaker, både via SKYPE och mail, tack vare denna A&W... Tack till er som tagit kontakt och att jag själv har gjort detsamma. Som jag för ett tag sedan skrivit, skulle vara skoj, att någon gång kunna träffas och utbyta erfarenheter med varandra, samt ha en trivsam helg någonstans i Sverige. Låt oss kalla det för en AOWTRÄFF! Det finns ju MC/BIL-träffar, varför inte AOWTRÄFF?.

Det var bara ett förslag, samt TACK för goa vänner här på FORUMET!!!!

MVH// SUNSHINE!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har försökt få till en sådan träff men det varkar vara svalt intressen för en sådan men vill du kan du ju försöka...

Hallo!

Tror nog att det finnes intresse, men avstånden är nog det som avskräcker de flesta. Vars & När skall man kunna anordna en sådan träff??? Vore dock kul i alla fall! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror en träff i Stockholm skulle vara det ultimata... skall man ta det mest centrala i sverige så får vi dra till sundsvall eftersom det är sveriges mittpunkt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Inga tåg dit. Sveg är närmaste SJ tillhåll. :(

Lika bra det. Vi är fler invånare på AoW än det är i Ytterhogdal (203 st, år 2005... och sjunkande).

Man vill ju inte skrämma slag på infödingarna... ;)

Redigerad av e-son
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...