janus44 Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 Jag vill formatera om hårddisken. Har nu win 7, ubuntu och xubuntu på samma disk. Men vill göra om allt och undrar hur man bäst gör detta. Tänkte göra 3 partitioner för att kunna installera några olika OS. Hur formaterar jag så jag vet att hela disken blir formaterad. I windows ser jag bara att disken är 98 Gb men jag vet att hela disken är ungefär 250 Gb. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.LeNo Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 http://windowshjalp.se/?p=34 Titta om detta kan hjälpa dig... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
janus44 Posted October 18, 2011 Author Share Posted October 18, 2011 Tack för snabbt svar. Efter att läst igenom dok så tror jag att detta ska räcka. Tack igen. ps hur visar jag att frågan är löst? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredde Posted October 19, 2011 Share Posted October 19, 2011 ....hur visar jag att frågan är löst? Redigera inlägget där du startade tråden och skriv "[LÖST]" först i rubriken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted October 19, 2011 Share Posted October 19, 2011 ...eller så gör jag det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts