Bagge Postad 12 Mars, 2012 Rapport Share Postad 12 Mars, 2012 Ska installera SP2 på min dator. Laddade ner programmet till datorn, kör det som administratör men när datorn förbereds för installation kommer felkoden upp. Har stängt av antivirusprogrammet och brandväggen. Vad kan det vara? Citera Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
alex_m Postad 12 Mars, 2012 Rapport Share Postad 12 Mars, 2012 Enda relevanta jag hittade var denna länk http://support.microsoft.com/kb/952577 (engelska) Får du felkod med enbart siffror/bokstäver eller står det något mer ? Artikeln gäller:"WBEM_E_CRITICAL_ERROR (0x8004100A)" Citera Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bagge Postad 12 Mars, 2012 Författare Rapport Share Postad 12 Mars, 2012 Får bara felkod 0x8004100a och en länk online som jag inte kommer så långt med. Din länk kom jag fram till att jag ska skiva i cmdn sen var det stopp. hittar inte komandot. Här är länken om det hjälper dig support.microsoft.com/kb/952577 Citera Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Cecilia Postad 16 Mars, 2012 Rapport Share Postad 16 Mars, 2012 Hur långt kom du med metod 1 på Microsoft-sidan? Citera Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jarru Postad 24 Mars, 2012 Rapport Share Postad 24 Mars, 2012 Skumt problem, gogglade,,, kan ha att göra med virtuella enheter typ Daemon , drivrutiner, eller att systemfiler är "skadade". Hur gick det ? Citera Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Recommended Posts