Gå till innehåll

Firefox 3.6.22


CGD

Recommended Posts

Under en tid nu har jag haft problem med YouTube. När jag startar sidan så vill den inte ladda in till fullo utan bara till cirka 95% och de gångerna den laddar in hela sida så blir den helt låst och börjar istället att försöka ladda in sig på nytt. Det är inte bara YouTube som blir låst utan hela Firefox går i baklås och enda vägen att komma ur är via Aktivitetshanteraren. Men det är ju inte heller helt problemfri för när jag då startar Firefox nästa gång så startas ju alla de sidor som var igång och så även YouTube ock med det en låsning av hela Firefox.

Vad orsakar denna frysning och hur får jag stopp på det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror i alla fall att problemet är att den senaste versionen av Flash inte är kompatibel med en väldigt gammal Firefox. Det går kanske att hitta någon gammal Flash, men frågan är ju hur många kända säkerhetshål du vill ha i datorn. Det ökar ju risken för en infektion väldigt mycket.

Går det inte att hitta andra tillägg som gör i stort sett detsamma men som fortfarande underhålls?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...