Gå till innehåll

Står och "tuggar" vid omstart.


salala

Recommended Posts

Efter att jag har installerat WINDOWS 8 har jag haft problem med att behöva starta om datorn då och då. I bland när jag startar om blir det ingen omstart, skärmen "startar om" försvinner inte och det blir ingen omstart. Till slut måste jag stänga av den hårda vägen eftersom ingenting händer. Vad beror det här på och vad kan jag göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ne det finns inga utropstecken i enhetshanteraren. Vilken drivrutin skulle det kunna vara som bråkar?

Att det är Windows live mail 2012 som strular är troligt eftersom tex IE 10 fungerar perfekt. Det är inte bara omstarten som verkar knepig, när mail skall hämtas står det hämtar e-post nr. 1, men det blir aldrig hämtat. I bästa fall fungerar det efter avstängning av datorn och en ny start. Har också reparerat Windows live Essentials via "program & funktioner" och fått en tillfällig bättring.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 månad senare...

Jag har för första gången också upplevt tuggande där inget händer. I mitt fall är det när G-mailen ska öppnas, den där linjen som

identifierar hur långt man hunnit innan mailen öppnar, den tuggar- finns nåt fiffigt svar på varför ??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...