Gå till innehåll

Kan inte avinstallera Office 2010 helt


Recommended Posts

Jag har fått problem med Word, Excel osv i Office 2010. Varje gång jag ska öppna ett dokument eller bara starta t.ex. Word kommer en ruta upp med texten post-4477-0-88932700-1356265573.jpg "Vänta medan Windows konfigurerar Microsoft Office Professional Plus 2010". Jag har varit inne på Microsofts supportsida http://support.microsoft.com/kb/2528748/sv och prövat fixarna utan resultat. Till saken hör att jag har Acrobat Pro X i datorn (Windows 7 64-bit) också, och samarbetet mellan Word och Acrobat hade slutat att fungera. Jag kan inte längre göra en pdf-fil av ett Worddokument via Acrobat. Nu har jag med hjälp av Revo Uninstaller Pro avinstallerat Office och Acrobat. Revo fann extrarester efter Office som jag tog bort men efter Acrobat fann Revo inga rester. Nu när jag återigen har installerat Word kvarstår problemet, alla inställningar i Word jag hade innan är där direkt utan att jag behöver göra om dem. Samma är det med Acrobat: Alla  inställningar var där igen, A4 i st f Letter t.ex.

Jag kan ju inte följa Microsofts råd om att avinstallera och installera igen då programmet inte verkar gå att AVINSTALLERA!

Allt har fungerat tills en Office-uppdatering tror jag orsakade detta. Jag har en annan dator med samma program i och där är det inga problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...