Recommended Posts

Nu kan du via TechNet ladda hem och testa Office 2013 Professional Plus utan kostnad i 60 dagar. På länken nedan registrerar du dig och får en nyckel som gäller i 60 dagar. Någon svensk version finns ännu inte tillgänglig att ladda hem men svensk rättstavning finns att hämta hem om du så önskar.

Ladda hem och testa Office 2013 i 60 dagar
http://technet.microsoft.com/en-us/evalcenter/jj192782.aspx

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Detta ämne är nu arkiverat och det går inte längre svara i det.

• Liknande innehåll

• Av Ängegärd
      HEjSann & hallå!!!
      Vill kunna lägga till flera "molntjänster" som dropbox, google drive, box direkt under spara som.

När man klickar på "Arkiv" och sedan på "Spara som" skulle jag vilja ha flera av molntjänsterna likt SkyDrive. Att Dropbox, Google Drive, Box, SugerSync ligger direkt under SkyDrive för.

Någon som vet om det går att lösa?

Använder Office 2013 och Windows 8.

TACKsam för hjälp/ideér

/Christian
    • Av Lasse B
      Fråga ang nedanstående.
      Vad jag har förstått, om jag fattat rätt så kommer man tydligen inte kunna köpa Office 2013 med en DVD skiva.
      Om jag då köper en licens, laddar ner till min dator, så gäller följande som står här: 
      En köpversion för användning under hela datorns livslängd. Kan inte överföras.

Om nu datorn pajar, då innebär det tydligen att man måste köpa en ny licens till, kan detta vara möjligt ??
      Pratade med Microsoft, och så var det enligt dom.
      Nu har jag Office 2007 på skiva, och då är det ju inget problem, men om man nyú skulle vilja ha 2013, nedanstående version, ja då kan det bli en dyr affär som jag har uppfattat det.

Någon som har en synpunkrt ang detta.

Mvh
      Lasse B
        Det senaste från Office.
      Office Home & Business 2013 hjälper dig att skapa och kommunicera snabbare med nya, tidsbesparande funktioner och en ny ren, modern design. Dessutom kan du spara dina dokument i molnet på SkyDrive och komma åt dem var du än är. De senaste versionerna av Word, Excel, PowerPoint, OneNote plus Outlook på en PC.

Det här ingår:
      - De senaste versionerna av Word, Excel, PowerPoint, OneNote och Outlook.
      - Office på 1 PC för användning på företaget och i hemmet.
      - En köpversion för användning under hela datorns livslängd. Kan inte överföras.
      - 7 GB SkyDrive-lagringsutrymme online.
      - Gratis Office Web Apps1 för att visa, redigera och dela dokument.
      - Ett förbättrat användargränssnitt som är optimerat för touch, penna och tangentbord.
    • Av Beldia
      Ser att det går tanka hem office 2013 från technet, men inte den svenska versionen. Är det någon som vet när den släpps på svenska?
    • Av Andreas Stenhall
      Som tidigare utlovat av Microsoft har man nu släppt en allmänt tillgänglig testversion av Office 2013. Förutom alla kopplingar till molntjänster samt att man registrerar ett konto i Office 365 för att kunna ladda hem Office 2013 så är det en ny modern och renare design på applikationerna i Office 2013-sviten än någonsin tidigare.
      Även om Office 2013 inte finns tillgängligt med menyer på svenska så finns det så kallade proofing tools (rättstavning) att ladda hem för Office 2013-programmen. För att kunna testa Office 2013 krävs Windows 7 eller senare, det stöds inte på Windows XP eller Windows Vista.
      Ladda hem: Office 2013 förhandsversion
      Ladda hem: Proofing Tools på svenska för Office 2013-applikationerna