Gå till innehåll

Stänga av appar som körs i bakgrunden


DAson

Recommended Posts

Är det nån/någon som vet om det går att stänga av appar på en WP telefon t.ex. dem som körs i bakgrunden. Då jag hade min Samsung Galaxy Gio så kunde jag via Uppgifthanteraren stänga ned t.ex. Musikspelaren. Finns det kanske en app för att göra det möjliga att stänga av sådana appar som är igång i bakgrunden.

 

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Under inställningar/program! Där finns en möjlighet att stänga av bakgrundsaktiviteter... inte alla men några. Du ser också de som ligger i bakgrunden men som INTE kan stängas ner

 

Kan du förklara närmare vad du tänker på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nokia Musik är igång oavsett att trycker på backfunktionen på telefonen den stoppas inte. Pausa musiken får jag göra om jag inte vill lyssna mer för den går tyvärr inte att stoppas. Men är nöjd med telefonen ett mycket bra köp.

 

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä, den ÄR faktiskt inte igång... aktuell låt är pausad men spelaren är av när du stängt den. Är musiken igång, däremot, så fortsätter den spela. Detta är inte en funktion du kan stänga av

 

 

Skickat via mobilen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...