Japanmannen Posted June 2, 2013 Share Posted June 2, 2013 Jag svarade i en tråd via min Mobil och Tapatalk. I Tapatalk ser allt OK ut, men i inlägget som syns här på forumet är det ingen radbrytning efter mitt svar, utan Tapatalk-signaturen kommer direkt efter min text. Tidigare har det varit så att Tapatalk-signaturen alltid hamnat under själva svarstexten. Har det blivit så här efter forumuppgradering, eller är det Tapatalk som inte hänger med? Jag har senaste versionen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted June 2, 2013 Share Posted June 2, 2013 Vet ej var problemet ligger men har uppdaterat Tapatalk-pluginet till senaste versionen. Det finns även två nya releaser av forumet, man är uppe på 3.4.5 men idag ligger vi på 3.4.3. Ska ombesörja en uppgradering inom kort! /Andreas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted June 2, 2013 Share Posted June 2, 2013 Går det inte att blockera spam-signaturen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted June 2, 2013 Author Share Posted June 2, 2013 Testar med Tapatalk 4, som är en beta. Skickat från min Xperia Z med Tapatalk 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted June 2, 2013 Author Share Posted June 2, 2013 Då ser det OK ut här i forumet, men i mobilens Tapatalk är det ingen radbrytning. Omvända världen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted May 30, 2014 Author Share Posted May 30, 2014 Lyckas inte ansluta till forumet i Tapatalk längre. Jag har testat med att ta bort konto, sökt och lagt till på nytt utan framgång att ansluta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted May 30, 2014 Share Posted May 30, 2014 Samma för mig! Tror det har med forumets uppgradering att göra... eller snarare saknaden av den. Ett alternativ som fungerar är Forum Fiend Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted June 1, 2014 Share Posted June 1, 2014 Har precis uppgraderat Tapatalk, det var en säkerhetsbugg som åtgärdades i den häromdagen. Hoppas det fungerar bättre nu! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted June 2, 2014 Author Share Posted June 2, 2014 Testade nu på morgonen, men det är samma felmeddelande jag får. Tog bort AlltOmWindows från Tapatalk och lade till på nytt, men ingen förändring. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted June 2, 2014 Share Posted June 2, 2014 Testade nu på morgonen, men det är samma felmeddelande jag får. Tog bort AlltOmWindows från Tapatalk och lade till på nytt, men ingen förändring. Kollade lite närmare på detta igår. Har du någon form av AdBlock installerat i telefonen (root)? Tydligen förhindrar det vissa forum... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted June 2, 2014 Author Share Posted June 2, 2014 Kollade lite närmare på detta igår. Har du någon form av AdBlock installerat i telefonen (root)? Tydligen förhindrar det vissa forum... Inget sådant och definitivt inte root. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted June 2, 2014 Share Posted June 2, 2014 Allright! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted June 2, 2014 Share Posted June 2, 2014 Forumet är sedan länge uppgraderat till senaste versionen som finns, det händer inte så mycket på forumfronten då det en längre tid varit en stor uppdatering på gång. Däremot brukar jag uppdatera Tapatalk med jämna mellanrum. Uppenbarligen verkar något ha gått snett i någon uppgradering då tillägget blivit inaktiverat. Har återaktiverat det och på nytt fyllt i API-nyckeln. Nu ser det ut som att det skulle kunna fungera Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted June 3, 2014 Author Share Posted June 3, 2014 Tack, nu fungerar det! Skickat från min Sony Xperia™ Z2 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted June 3, 2014 Share Posted June 3, 2014 Japp! Här också! Tapatalked! Bazinga! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted June 3, 2014 Author Share Posted June 3, 2014 Skickat från min Sony Xperia™ Z2 via Tapatalk Pro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted June 3, 2014 Share Posted June 3, 2014 Går det inte att blockera spam-signaturen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts