Gå till innehåll

Kan inte använda Forumbilder efter senaste uppdatering


-64

Recommended Posts

Jag använder ofta nätprogrammet Forumbilder för att lägga in bilder på olika forum. Det har alltid fungerat.

Efter senaste Microsoft Live Update 9 oktober fungerar inte Forumbilder längre. Jag får besked att datorn hittar inte den bild jag vill lägga upp. Däremot kommer jag in i programmet Forumbilder, men det är först när jag skall ladda ner bilden som problemet kommer.

Det var väldigt många uppdateringar den här gången, 27 stycken. Jag kan tillägga att jag har försökt med "återställningsikonen", den som visar ett isärrivet papper, men det hjälper inte.

 

Har någon av er samma erfarenhet? Här är länken till Forumbilder: http://forumbilder.se/ Prova och testa. Man behöver ju inte skicka iväg någon bild på ett valfritt forum, jag kommer för övrigt inte så långt. Men om någon av er prövar så vore resultatet intressant.

Och bara för att förekomma den som tänker att någon "moralisk censurspärr" sätter stopp, kan jag säga att jag lägger alltid in bilder på bil och motorforum, så det är helt godkända och säkra bilder.

Redigerad av -64
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...