Gå till innehåll

Skapa en hemgrupp poppar upp hela tiden?


sethakan

Recommended Posts

När jag jobbar i mapparna i Windows dyker en sida upp där det står Skapa Hemgrupp.

Kolla bilden nedan, den dyker upp som om det vore ett virus när som helst, fast jag förstår att det är en inställning som jag lyckats göra någonstans.

 

Är det någon som vet hur jag får bort den??

 

Hemgrupp.jpg

Redigerad av sethakan
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...

Tack för ditt svar och ursäkta mitt sena svar.

 

Jag testade hacket men utan resultat, jag sitter nu och flyttar bilder och försöker få lite ordning i mapparna, varje gång jag klistar in bilderna dyker det upp, skapa en hemgrupp och jag blir snart galen. Please help :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Grr... Nu satt jag och (som jag gjort hela tiden) höll in ctrl och markerar bilder, när jag markerat typ 50 bilder kommer skärmen upp igen och jag får börja om...

 

 

Edit: Mitt fel, Jag råkade dra dom markerade bilderna och kopiera dom i samma mapp, då dök den upp...

Dock dyker den upp varje gång jag nu klickar delete på bilderna.

Redigerad av sethakan
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 8 månader senare...

Jag har exakt samma problem, och det fungerar inte att kryssa av den aktuella rutan (Använd Guiden Dela). Det särdeles irriterande Hemgruppsfönstret fortsätter att poppa upp i tid och otid (Läs: Hela tiden).

Några förslag till hur man skall lösa detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du inte har för avsikt att använda hemgrupp, så gå bara in och skapa en så borde den ju sluta att du ska ansluta till en

Om det ändå vore så väl. Jag har givetvis prövat detta, och då dyker det istället upp andra meddelanden som berör tips och konfigurationer osv. Ingenting som jag gör inaktiverar detta irriterande problem. Inte ens det ovan postade hacket fungerade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...