Gå till innehåll

Lägg till/ta bort program


Libra63

Recommended Posts

User Profile Hive Cleanup Service ligger i Lägg till/ta bort program. Programmet fungerar inte och jag kan heller inte ta bort det? Har även provat att ta bort programmet i felsäkert läge men inte heller det fungerar? När jag försöker ta bort programmet kommer detta meddelande upp:"There is a problem with this windows installer package. A program required for this install to complete could not

be run. Contact your support personnel or package vendor" ??? Klickar jag bort det meddelandet kommer nästa upp: "Ett allvarligt fel inträffade under installationen" ??? Hur gör jag för att få bort User profile Hive Cleanupp Service ???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Libra

Ang User Profile Hive Cleanup Service , det är inget vanligt program som kan köras.

Det installeras som en tjänst.

Vad det gör är att rensa upp bland alla drivare och kopplingar när man loggar ut.

Hur kan du se att det inte fungerar  ???

Mycket mysko.....

;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo plun, när jag klickade på ändra eller ta bort vid programmet i lägg till/ta bort program så kom dom meddelanden upp som jag nämner i mitt första inlägg. Något skumt var det med det iaf för jag kunde  varken  reparera eller avinstallera programmet. Rekomenderar du att jag installerar programmet igen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

Segar det på när du loggar ut eller stänger av skulle jag köra tjänsten dvs ha det installerat.

Det här är ju ett "utläckt" verktyg som MS support använt länge för snigelburkar i företagsnätverk men det funkar lika bra på en hemdator.

(Nu brukar det ofta sega på  ;D  )

;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...