Libra63 Posted April 27, 2006 Share Posted April 27, 2006 User Profile Hive Cleanup Service ligger i Lägg till/ta bort program. Programmet fungerar inte och jag kan heller inte ta bort det? Har även provat att ta bort programmet i felsäkert läge men inte heller det fungerar? När jag försöker ta bort programmet kommer detta meddelande upp:"There is a problem with this windows installer package. A program required for this install to complete could not be run. Contact your support personnel or package vendor" ??? Klickar jag bort det meddelandet kommer nästa upp: "Ett allvarligt fel inträffade under installationen" ??? Hur gör jag för att få bort User profile Hive Cleanupp Service ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted April 27, 2006 Share Posted April 27, 2006 Hej Det fattas filer som talar om vad som ska tas bort... Prova att ominstallera programmet, och sedan avinstallera som vanligt eller prova att köra ccleaner. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Libra63 Posted April 27, 2006 Author Share Posted April 27, 2006 CCleaner hjälper inte, ska leta upp programmet och prova att installera om det igen. Återkommer om jag lyckas/misslyckas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Libra63 Posted April 27, 2006 Author Share Posted April 27, 2006 Nu är det borta! Installerade om programmet och sen gick det att avinstallera det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted April 27, 2006 Share Posted April 27, 2006 Hej Libra Ang User Profile Hive Cleanup Service , det är inget vanligt program som kan köras. Det installeras som en tjänst. Vad det gör är att rensa upp bland alla drivare och kopplingar när man loggar ut. Hur kan du se att det inte fungerar ??? Mycket mysko..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Libra63 Posted April 27, 2006 Author Share Posted April 27, 2006 Jo plun, när jag klickade på ändra eller ta bort vid programmet i lägg till/ta bort program så kom dom meddelanden upp som jag nämner i mitt första inlägg. Något skumt var det med det iaf för jag kunde varken reparera eller avinstallera programmet. Rekomenderar du att jag installerar programmet igen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted April 27, 2006 Share Posted April 27, 2006 Hej Segar det på när du loggar ut eller stänger av skulle jag köra tjänsten dvs ha det installerat. Det här är ju ett "utläckt" verktyg som MS support använt länge för snigelburkar i företagsnätverk men det funkar lika bra på en hemdator. (Nu brukar det ofta sega på ;D ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts