Lasse B Posted August 4, 2015 Share Posted August 4, 2015 (edited) Fråga. När jag går in i On Drive, så finns det 3 st mappar där. Bilder Dokument Musik I mappen dokument ligger en genväg, anteckningsbok ??, när jag försöker ta bort den, kommer följande varningsmeddelande upp, Genvägar till on note filer kan inte tas bort från On Drive mappen den Gå till On Drive.com, och ta bort den från webben ?? Hur gör man det ?? Fattar inget, hur får man bort den, någon som vet. Lasse B Edited August 4, 2015 by Lasse B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted August 4, 2015 Share Posted August 4, 2015 (edited) Jag antar att det är OneDrive du pratar om? Tja du gör precis som du själv skriver. Du surfar till onedrive.com och loggar in med ditt Microsoftkonto. Samma som du eventuellt loggar in på din dator med om du inte använder ett lokalt konto där. Har avinstallerat OneDrive så kan inte kolla exakt hur det ser ut men jag gissar att det är någon mapp som hör till programmet OneNote. Edited August 4, 2015 by Nicklas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solution Lasse B Posted August 4, 2015 Author Solution Share Posted August 4, 2015 Direkt efter att jag skrivit detta, löste det sig. Ibland för snabb. Ha det. Lasse B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts