Gå till innehåll

Windows 10 Insider-uppgraderingar

LGJ

Getting the May 2020 Update Ready for Release

We are now getting the Windows 10 May 2020 Update (20H1) ready for release and releasing Build 19041.207 to Windows Insiders in the Release Preview ring. We believe that Build 19041.207 is the final build and we will continue to improve the overall experience of the May 2020 Update on customers’ PCs as part of our normal servicing cadence.

• Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

On 2020-04-17 at 04:37, JoWa sade:

Getting the May 2020 Update Ready for Release

We are now getting the Windows 10 May 2020 Update (20H1) ready for release and releasing Build 19041.207 to Windows Insiders in the Release Preview ring. We believe that Build 19041.207 is the final build and we will continue to improve the overall experience of the May 2020 Update on customers’ PCs as part of our normal servicing cadence.

Dök upp i natt på Windows Update. Samma uppdateringssätt som i höstas. Snabbt och smidigt.

Trodde dock att man hade slängt ut den gamla Edge till förmån för den nya. Verkar inte så.  :(

Tack för ditt länkande i den här tråden. Uppskattat!  :)

Redigerad av Cynthia
Länk till kommentar

10 timmar sedan, DAson sade:

Den uppdateringen kommer den att komma till den som inte testar Preview versioner?

Dyker väl upp i vågor allt eftersom den släpps till olika datorvarianter.

Enklast är väl att ändra i Windows Update så att du går med i Release Preview Ring. Brukar trilla ner någon uppdatering per vecka.

Citat

Release Preview ring

If you want to be on the current public release of Windows 10 but still get early access to updates, applications, and drivers without taking the risk of moving to the Development Branch, the Release Preview ring is your best option.

https://insider.windows.com/en-us/how-to-pc/#about-rings

Länk till kommentar

• 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa nytt...