Gå till innehåll

android TV > kontrast+Ljusstyrka ?


Recommended Posts

Hejsan.

Hittade en app som verkligen fungerar på att minska ljusstyrkan och kontrast på min android tv, då bilden är så pass ljus att man får huvudvärk och ont i ögonen.

 

Men det är nämligen såhär att den app klarar av att minska till max -20% och jag vill ha en Gratis app som klarar av att dimma till minst -50%, så vet någon en gratis app som verkligen fungerar att minska ljusstyrka/dimma/kontrast till minst 50% är ni snälla och skriver namn på appen?

 

Tack.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har för mig det krävs root på telefonen för att kunna göra detta riktigt bra. 

 

De jag provat och tyckte funkade ganska bra är Twilight och Night Mode. Hade dock inte samma nytta av dem på mobilen som jag har av f.lux på datorn så jag tog bort dem igen. Vet därför inte om de uppfyller de krav du nämner. 

 

Sidorspår. Om detta är något som är viktigt för dig och du då kanske använder varje dag, är det då inte värt att betala någon tia för det om du hittar något som funkar bra? Är det en principsak att det ska vara gratis? 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...