Hampus Posted April 25, 2016 Share Posted April 25, 2016 Hej! Kan jag inaktivera Microsoft Edge, den startar upp om jag ex.vis klickar på länkar i ett mail, men för min del så föredrar jag Chrome före både Edge och IE. Finns ju ett val där jag markerat och valt Chrome men det verkar inte fungera. Mvh Hampus EDIT: "Grävde" lite på näten och hittade en lösning. https://www.youtube.com/watch?v=vfCBRKoce3o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taxileffe Posted May 31, 2016 Share Posted May 31, 2016 Sök efter Standardprogram! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanseg Posted June 1, 2016 Share Posted June 1, 2016 Gå till Inställningar/System/Standardappar/Webbläsare byt till vilken webbläsare du vill ha som standard Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hampus Posted June 5, 2016 Author Share Posted June 5, 2016 Tack Hanseg, nu fungerar det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts