bobcat Posted September 29, 2016 Share Posted September 29, 2016 Är snart nödgad att byta min hårddisk,nu undrar jag hur jag får in win 10 i den nya disken ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ture Posted September 29, 2016 Share Posted September 29, 2016 om det är en stationär dator så kopplar du in de den nye hdd i datorn och clonar över innehållt till den nye hdd, med tex http://www.backup-utility.com/disk-clone-software.html mvh t Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobcat Posted September 30, 2016 Author Share Posted September 30, 2016 Ok tack för tippset Ture Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurhagen Posted September 30, 2016 Share Posted September 30, 2016 Tilläggas kan att det program som Ture tipsar om är ett utmärkt program för säkerhetskopiering. Använder själv det för detta. Genom att göra en image av systemdisken återställer du lätt datorn om något går åt pipan, exempelvis om du drabbas om något otyg. PS Gratisversionen räcker långt för dina behov! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobcat Posted October 2, 2016 Author Share Posted October 2, 2016 Tack alla , nu kan den sättas som LÖST Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted October 2, 2016 Share Posted October 2, 2016 4 timmar sedan, bobcat sade: Tack alla , nu kan den sättas som LÖST Fixat... men det kan du göra enkelt själv i fortsättningen. Bara att redigera trådrubriken! //Mod Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts