2stroke Posted October 6, 2018 Share Posted October 6, 2018 FireFox sparar ej den startsida jag vill ha när jag stänger av eller startar om datorn. Varför och hur gör jag något åt detta ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2stroke Posted October 20, 2018 Author Share Posted October 20, 2018 Ingen som vet ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted October 20, 2018 Share Posted October 20, 2018 Sparas startsidan om du stänger av Firefox och sen startar Firefox igen utan att starta om datorn? Vad är det för sida som du får som startsida fast du inte vill ha den? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2stroke Posted October 27, 2018 Author Share Posted October 27, 2018 On 2018-10-20 at 22:40, Cecilia sade: Sparas startsidan om du stänger av Firefox och sen startar Firefox igen utan att starta om datorn? Vad är det för sida som du får som startsida fast du inte vill ha den? Jag får den sista sidan som jag hade öppen som startsida oavsett om jag startar om datorn eller inte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lordshivaya Posted October 28, 2018 Share Posted October 28, 2018 Inställningar öppna fliken allmänt och boka ur vid start, återställ föregående session. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts