XP Dude Posted May 31, 2006 Share Posted May 31, 2006 Hej! Jag har en mus som inte fungerar: Logitech trådlös den har frusit fast & går inte att rubba. Har testat att byta batterier men det hjälpte inte alls :'(. Har kollat så att alla sladdar sitter i & så. Vad kan det vara? I övrigt fungerar maskinen korrekt med Internetanslutning, Programhantering m.m inga problem alls. Tacksam för hjälp!! // XP Dude Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted May 31, 2006 Share Posted May 31, 2006 Hej. Har du kollat stiften i batteri-hållaren i musen? Inget glapp? Återanslutningsfunktionen på startmenyn? Connect-knappen på mottagaren? 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted May 31, 2006 Share Posted May 31, 2006 Hej Har musen fungerat tidigare på maskinen? Musmodell? Fungerar musen i felsäkert läge? Är det en usb kontakt till musen? När du stänger av datorn, dra ur sladden från vägguttaget och tryck på datorns startknapp. När datorn startar måste den leta reda på alla usb delar igen och då kan det börja fungera... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frenka Posted May 31, 2006 Share Posted May 31, 2006 det bör finnas en reset knapp under musen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XP Dude Posted May 31, 2006 Author Share Posted May 31, 2006 Hej! Tack för tipsen! Jag vet dock inte vad som är fel, o funkar gör den inte.. MEN jag lyckades leta reda på en gammal o köper en ny imorgon! Problemlösning på hög nivå // XP Dude Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts