CGD Posted October 12, 2021 Share Posted October 12, 2021 (edited) Plötsligt så krävs det inloggning till min mejl varje gång jag startar datorn. Egentligen vet jag ju inte med säkerhet om det är Thunderbird som frågar eller om det är något annat. Om det nu inte är Thunderbird vad är det då och hur får jag stopp på det. Edited October 12, 2021 by CGD Bild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted October 12, 2021 Share Posted October 12, 2021 Jag tror det är ditt Windowslösenord som efterfrågas. Som du ser så står det ..på outlook.office365.com Har du ett annat lösenord dit? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CGD Posted October 12, 2021 Author Share Posted October 12, 2021 (edited) Jag har ett lokalt konto. Lösenordet till det kontot är samma som till Hotmail men jag använder ju en PIN kod för att logga in på datorn. Det mejlkontot som jag har med Thunderbird har jag inte lagt till i något av Microsofts program. Idag nu på morgonen, onsdag, märkte jag att Thunderbird hämtar inga mejl förrän jag skrivit in mitt lösenord i rutan. Så det måste väl då vara knutet till Thunderbird. Men var måste jag ändra? Edited October 13, 2021 by CGD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts