Gå till innehåll

The Sims


Hanna O

Recommended Posts

Det var ett spel som jag verkligen älskade och saknar. Jag har spelet och flera expansioner, men när jag byte till Win 7 fungerade inte mitt spel längre. Min bror försökte installera Sims, men det misslyckades. Jag har haft Sims 3 och spelat en del, men efter ett datorbyte där jag fick Windows 10 försvann det också. Jag saknar verkligen att kunna spela The Sims.   

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter en stunds sökande, så verkar det som att äldre versioner av The Sims inte fungerar så bra på moderna versioner av Windows. Hittade någon suspekt patch som någon annan än EA gjort. Vet inte om man borde lita på den.

Tror enklaste lösningen är att skaffa senaste versionen av The Sims och se om den fungerar på moderna versioner av Windows.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

6 timmar sedan, X-Men sade:

The Sims finns numera som en kostnadsfri version för Windows, även för Windows 11.

https://windowsapp.com.se/466966101/the-sims-freeplay

Är det säkert? Det ska jag berätta för min bror när han får tid att uppdatera min dator. Tackar! 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 timmar sedan, Hanna O sade:

Är det säkert? Det ska jag berätta för min bror när han får tid att uppdatera min dator. Tackar! 

Ja, det är säkert!

Länken i mitt inlägg tar dig till The Sims och den kostnadsfria versionen. Den fungerar i alla Windowsversioner från XP till 11.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...