Gå till innehåll

Skapa inlägg/ämne


Adam Råstrand

Recommended Posts

3 timmar sedan, Adam Råstrand sade:

Hej secilia! Eftersom jag är ny på forumet så undrar jag hur man gör nya inlägg, går man in på t.ex. Windows 11, 10, eller 8, väljer det ämne man är intreserad av och så finns det en skapa-knapp, eller mailar man till er på en viss adres.

Detta har ju inte något med trådstartaren tomash Rufusproblem att göra men har man något väsentligt att bidra med i en tråd klickar man bara på rubriken i forumets vänsterspalt och skriver sitt inlägg i den tomma ruta som då kommer fram. Självklart ska man läsa igenom tidigare inlägg i tråden så man inte skriver något som inte har med trådstartarens problem att göra. Så fungerar det i alla forum jag känner till. Något mejlande till moderatorn innan man skriver behövs inte. 

Jag vet fortfarande inte om Adrian Rolas påstående att du och han är blinda är sant. Är det sant? Det är bra att veta så man i så fall kan tänka på det när man skriver en instruktion.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej @Adam Råstrand!

Jag har flyttat din fråga och mgbmaris svar till en egen tråd eftersom de inte hade något att göra med tråden/ämnet de låg i.

Eftersom du har skrivit många inlägg i befintliga ämnen så antar jag att du menar hur man skapar ett nytt ämne, även kallat en ny tråd och det gör man just genom att klicka på knappen Skapa ett nytt ämne.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...