Adad Posted January 16, 2023 Posted January 16, 2023 Appen E-POST försvann. Får besked att det inte går att öppna den. Hur återställer jag den samt var kan jag hämta hem dem igen ? Quote
WindowsPro Posted January 16, 2023 Posted January 16, 2023 (edited) Den finns i Microsoft store. Den kallas för "E-post och kalendrar" med tillverkare: Microsoft corp. om jag inte missminner mig.. Edited January 16, 2023 by WindowsPro Quote
mbgtmari Posted January 16, 2023 Posted January 16, 2023 (edited) Jag skulle göra så här i min Windows 10-dator: I startmenyn klickar man på Inställningar (kugghjulet)> Klicka på Appar > Då får du upp sidan Appar och funktioner. Där skrollar du ner till E-post och Kalender. Klicka på den ikonen. Då får du upp Där klickar du på Avancerade alternativ och ser till att appbehörigheterna står på På. Sen kan du välja mellan Återställ, vilket gör att appens data raderas, och Avinstallera, vilket inte gör att dina dokument påverkas. Det verkar klokast att Avinstallera. Edited January 16, 2023 by mbgtmari 1 Quote
Recommended Posts