Hans Andersson Posted March 3, 2023 Posted March 3, 2023 Mitt Thunderbird mail har slutat att fungera, troligtvis är det för gammalt. Vilken version är enklast att använda och koppla till A3-webbmail och hur gör jag ? Jag har en del mail i privata mappar som jag vill behålla och föra över till den nya versionen. Jag använder Win 10. Jag är inte så hemma på installation av mail så jag skulle behöva en mer ingående instruktion. Mvh/Hans Quote
X-Men Posted March 3, 2023 Posted March 3, 2023 54 minuter sedan, Hans Andersson sade: Mitt Thunderbird mail har slutat att fungera, troligtvis är det för gammalt. Vilken version är enklast att använda och koppla till A3-webbmail och hur gör jag ? Jag har en del mail i privata mappar som jag vill behålla och föra över till den nya versionen. Jag använder Win 10. Jag är inte så hemma på installation av mail så jag skulle behöva en mer ingående instruktion. Mvh/Hans Kan det vara så att dina problem beror på att A3 är uppköpta av Bredband2 och därmed behöver du byta SMTP och POP3 i Thunderbird. Jag använder en gammal version av Thunderbird och har inga problem med någon e-postleverantör. Quote
Cecilia Posted March 3, 2023 Posted March 3, 2023 1 timme sedan, Hans Andersson sade: Mitt Thunderbird mail har slutat att fungera, troligtvis är det för gammalt. Vad har du för version? Quote
Hockke Posted March 3, 2023 Posted March 3, 2023 Jag har också Thunderbird och låter man programmet uppdateras automatiskt kan det aldrig bli för gammalt. Kolla dina inställningar. 1 Quote
Solution Hans Andersson Posted March 6, 2023 Author Solution Posted March 6, 2023 En uppdatering löste frågan. Mvh/Hans 1 Quote
Recommended Posts