Gå till innehåll

Thunderbird, uppgradera


Hans Andersson
Gå till lösning Löst av Hans Andersson,

Recommended Posts

Mitt Thunderbird mail har slutat att fungera, troligtvis är det för gammalt. Vilken version är enklast att använda och koppla till

A3-webbmail och hur gör jag ?

Jag har en del mail i privata mappar som jag vill behålla och föra över till den nya versionen. Jag använder Win 10. Jag är inte så hemma på installation av mail så jag skulle behöva en mer ingående instruktion.

Mvh/Hans

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

54 minuter sedan, Hans Andersson sade:

Mitt Thunderbird mail har slutat att fungera, troligtvis är det för gammalt. Vilken version är enklast att använda och koppla till

A3-webbmail och hur gör jag ?

Jag har en del mail i privata mappar som jag vill behålla och föra över till den nya versionen. Jag använder Win 10. Jag är inte så hemma på installation av mail så jag skulle behöva en mer ingående instruktion.

Mvh/Hans

Kan det vara så att dina problem beror på att A3 är uppköpta av Bredband2 och därmed behöver du byta SMTP och POP3 i Thunderbird.
Jag använder en gammal version av Thunderbird och har inga problem med någon e-postleverantör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...