Belsebub Posted July 18, 2006 Share Posted July 18, 2006 Hej, Dum som jag var formaterade jag datorn utan att ta reda på vad jag har för ett nätverkskort. Jag måste ladda ner drivrutiner från internet. för jag har ingen cd. Hur kan jag lista ut vad jag har för ett kort? Det står inget på kortet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted July 18, 2006 Share Posted July 18, 2006 Här. http://www.majorgeeks.com/download4181.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belsebub Posted July 18, 2006 Author Share Posted July 18, 2006 Åh! Precis vad jag letade efter! Tack så mkt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qrizze Posted September 13, 2006 Share Posted September 13, 2006 eller så står de på kortet vilken modell de är. sen så går man in på märkets hemsida och söker på något nummer som står på kortet. och sen så kommer drivrutiner upp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belsebub Posted September 13, 2006 Author Share Posted September 13, 2006 Nu är ju redan problemet löst. Men problemet som nu är historia var att det inte stog ett jota på kortet. Vet i fasen vart människan fått tag på kortet någonstans ifrån. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts