Gå till innehåll

Söker en påse/necessär, dragsko, platt botten


_.M

Recommended Posts

Av olika dumma orsaker så verkar jag ha blivit av med min necessär och försöker nu ersätta den. Jag var riktigt nöjd med den jag hade så jag försöker hitta samma eller en väldigt lik. Det var en påse. Men den hade platt rund botten så den enkelt kunde stå av sig självt. Materialet var något lite glansigt lagom vattentätt som man kan vänta sig av en necessär. Och det fanns en dragsko att stänga den med. Enklast möjliga. Men jag kan för sjutton inte hitta en ersättare.

Någon som känner igen en sådan beskrivning och vill peka på ställe där jag kan få tag på en? Ja, naturkompaniet säljer packpåsar som fyller två av tre kriterier, men då får man inte den praktiska botten som gör att den kan stå upp lite tjusigt och det är lätt att rota i den.

Tips mottages tacksamt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ooooch naturligtvis efter jag skrivit detta så hittar jag det jag söker. Anledningen till att det var så svårt att hitta var tydligen att det inte är en necessär, utan ett "packsystem", vad sjutton det nu är för något.

Lämnar länk här utifall att någon är nyfiken.

Packsystem- EAGLE CREEK Pack-It Specter Cinch Organizer White - PICKPACK

  • Thanks 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

29 minutes ago, mbgtmari said:

Trist att de måste byta ut det vackra ordet necessär mot packpåse. Men jag antar att det iaf är bättre än "toilet bag";)

Jag tror att i det här fallet så är det för att det är en packpåse gjord i ett material som fungerar fint som necessär, så det är inte specifikt en necessär. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...