_.M Posted October 19, 2023 Posted October 19, 2023 Någon som vet om man som svensk kan ansluta sig till norska vipps? Tänkte besöka Oslo och av erfarenhet vet jag att vipps var vanligt på loppisar osv, så jag tänkte försöka förbereda mig den här gången. Quote
mbgtmari Posted October 19, 2023 Posted October 19, 2023 Du kan väl fråga dem på chatten. Det går säkert bra att göra det på svenska för våra språk är ju så lika. https://vipps.no/hjelp/ Quote
ChristerE Posted October 19, 2023 Posted October 19, 2023 4 timmar sedan, _.M sade: Någon som vet om man som svensk kan ansluta sig till norska vipps? Hva må jeg ha for å bruke Vipps? Vipps – Wikipedia Quote
_.M Posted September 24, 2024 Author Posted September 24, 2024 (edited) Idag så lanserades Vipps i Sverige med löfte om att man ska kunna skicka till mottagare i hela norden... Så kanske blir julmarknad på Tivoli i Köpenhamn i år. Edited September 24, 2024 by _.M 2 Quote
Recommended Posts