Gå till innehåll

Ändra e-adress


Hockke
Gå till lösning Löst av Hockke,

Recommended Posts

Råkade skriva fel när jag skrev första inloggningsuppgifterna till en tidningsapp i min Androidtelefon. Skrev .con i stället för .com och nu hittar jag inte var jag kan rätta till misstaget. När jag öppnar appen är inloggningsrutan färdigt ifylld med det felaktiga .con. Någon som vet?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det borde ligga internt i just den appen. Går det att logga in med den felaktiga adressen?
Då borde det finnas kontoinställningar i appen där det går att ändra mejladress.

Eller kanske gå tidningens sidor online och där skapa ett nytt konto med korrekt mejladress för att sen ändra inloggningsinformationen i appen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Ingen orsak :)

Du får berätta hur det går och gärna vilken app det gäller eftersom det kan vara bra för någon annan att veta framöver.

Redigerad av Cecilia
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
  • Lösning

Hittade ingen enkel lösning. Det blev att gå genom tidningens kundtjänst (en svenskspråkig lokaltidning i Finland som heter Vasabladet) och de hade också vissa svårigheter att få till det. Problemet var visst att göra ett nytt konto med samma e-adress. Men nu funkar det.

  • Thanks 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...