Gå till innehåll

Recommended Posts

Jag använder främst vyn arbetsvecka i Outlook, så jag får se måndag till fredag. Men den visar typ hela dygnen från 00 till 23. Jag har något minne av att man en gång i tiden kunde få kalendern inzoomad till typ de timmar man arbetade. Har jag drömt det? För jag kan inte klura ut hur man gör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är 67,521% säker på att outlook bara bjuder på färgmarkerignarna i Arkiv->alternativ->kalender: arbetstider.

Då börjar i alla fall kalendern på rätt tid.

+ formateringarna i Mikaels dialogruta

En snabbgoogling tyder på att det är ett gammalt önskemål att zooma in, eller bara visa arbetstimmarna så jag skulle inte sätta champagne på kylning (inte ens en gång om jag hade gillat bubbel)...

Men samtidigt känns det du önskar bekant. Kan det vara någon Android-kalender som hade den funktionen?

 

 

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 hour ago, MH_ said:

Jag är 67,521% säker på att outlook bara bjuder på färgmarkerignarna i Arkiv->alternativ->kalender: arbetstider.

 

Ja, jag har börjat misstänka något liknande. Får nog tjuvkika över axeln på kollegor för att se hur det beter sig i deras kalendrar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...