Belsebub Posted August 26, 2006 Share Posted August 26, 2006 Finns det något screen recorder-program som INTE hackar etc. Söker ett prgram som man kan spela in skrivbordets aktiviteter med i stort sett samma kvalité som man kan se en avi film i. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dexter Posted August 29, 2006 Share Posted August 29, 2006 my screen record funkar fin fint tycker jag http://www.deskshare.com/download_details.aspx?ID=13 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belsebub Posted August 29, 2006 Author Share Posted August 29, 2006 Hej! Jag har testat msr, men jag tycker det hackar så mycket. Och när jag ska spela av en film ex. så hänger det inte med alls. Funkar det bättre för dig? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dexter Posted August 31, 2006 Share Posted August 31, 2006 jag provade att ändra "frame rate" till 60 och "key frame rate" till 200 då funka de lite bättre iaf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted August 31, 2006 Share Posted August 31, 2006 Vilket format vill du spara resultatet i? Ska du göra någon form av tutorial/anvisning på spel etc? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belsebub Posted August 31, 2006 Author Share Posted August 31, 2006 avi-format tror jag. Något format som inte blir allt för stort i utrymme men ändå håller kvalité. Skulle vilja spela in vad jag gör på skrivbordet ex. klickar där, visar en filmsnutt där etc. utan att det hackar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted August 31, 2006 Share Posted August 31, 2006 Det finns ett litet prog som heter "Wink", man använder det för att göra tutorials med. Om du kollar på http://www.alltomxp.se/sajt/forum/index.ph...pic,3022.0.html så är den gjord med wink och sparad i flashformat Wink 2.0 för windows Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts