tobias84 Posted September 15, 2006 Posted September 15, 2006 Hej sedan man dator kraschade och jag fick installera om win xp home har jag problem med usb. installerar drivrutinerna till webcameran men när jag ansluter den installeras den inte, har ikon nere vid klockan att den hittat camen men den installeras inte så då funkar den inte heller, i enhetshanteraren hittar den massa okända enheter som har med usb o göra antar jag, e precis som om att jag inte fick några drivrutiner för usb 2.0 när jag installerade sp 2. någon som vet vad detta kan bero på? Quote
ture Posted September 15, 2006 Posted September 15, 2006 här finns lite att läsa om usb problem http://support.microsoft.com/default.aspx?...b%3Bsv%3B310575 mvh t Quote
Venoms Posted September 17, 2006 Posted September 17, 2006 Du måste uppdatera ditt moderkorts drivrutiner...chipset och liknande för att usb, sata och andra enheter som finns inkluderat i kortet ska fungera på rätt sätt. Quote
Recommended Posts